Descriere: Dupa cum stim cu totii, sunt unele servere pline de sunete .wav sau unele harti mari si trebuiesc descarcate. Acest tutorial va invata cum sa faceti ca sa se descarce mai rapid resursele (harti, sunete, etc.)
RESURSE NECESARE:
- Un server Web
- Copierea fisierelor de pe serverul CS catre serverul Web
- O mica modificare in cstrike\server.cfg
Pasi de parcurs:
1. Ar trebui sa instalam un server web (daca nu aveti instalat deja) chiar pe serverul de CS.
Cel mai usor de configurat ar fi Wamp5, pe care il descarcam de aici
Descarcam ultima versiune, dupa care o vom instala pe server. Nu uitati sa retineti unde se afla www (ROOT-ul), pe care il alegem in momentul instalarii. Acolo vom copia fisierele care trebuiesc descarcate de pe server.
Deasemenea sa aveti grija sa faceti pornirea automata a serverului Web odata cu Windows-ul ca altfel la o repornire a calculatorului, fisierele nu vor mai fi disponibile.
* Wamp5 contine: Apache2, PHP5 si MySQL 5 - cu ajutorul caruia se poate face si site-ul serverului vostru de cstrike, care va contine si forum.
2. Suntem nevoiti sa copiem structura de fisiere din folderul cstrike al serverului in folderul www, intr-un folder pe care il denumiti la alegerea dumneavoastra. De ex : "Files"
Cod:
'c:\wamp\www\files'
Ce trebuie sa copiem in folderul cstrike? Mare atentie, nu trebuie sa copiem fisierele de genul server.cfg sau folderul addons , pentru a nu permite accesul altor persoane la parole de admin sau rcon.
Vom copia doar urmatoarele foldere si fisere care sunt necesare:
Cod:
cstrike\
.wad se afla in .
.tga se afla in gfx\env\
.bsp se afla in maps\
.txt se afla in maps\
.res se afla in maps\
.mdl se afla in models\
.wav se afla in sound\
.spr se afla in sprites\
Copiile acestor fisiere/foldere trebuie sa le puneti si in folderul www pe care l-ati ales. Ex: 'c:\wamp\www\files\' . Acum aceste fisiere ar trebui sa poata fi accesate cu un browser la o adresa de genul:
Cod:
http://server.de.cs/files/maps/fy_iceworld.bsp* server.de.cs = este defapt adresa IP a serverului tau
Un exemplu de structura:
Cod:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\your@email.address\Counter-Strike\cstrike\maps\de_generic.map
C:\Program Files\Steam\SteamApps\your@email.address\Counter-Strike\cstrike\de_generic.wad
C:\Program Files\Steam\SteamApps\your@email.address\Counter-Strike\cstrike\sound\ambience\de_generic_a.wav
C:\Program Files\Steam\SteamApps\your@email.address\Counter-Strike\cstrike\sound\ambience\de_generic_b.wav
C:\Program Files\Steam\SteamApps\your@email.address\Counter-Strike\cstrike\sound\ambience\de_generic_c.wav
http://www.mywebsite.com/cs_stuff/maps/de_generic.maphttp://www.mywebsite.com/cs_stuff/de_generic.wadhttp://www.mywebsite.com/cs_stuff/sound/ambience/de_generic_a.wavhttp://www.mywebsite.com/cs_stuff/sound/ambience/de_generic_b.wavhttp://www.mywebsite.com/cs_stuff/sound/ambience/de_generic_c.wav3. Un nou cvar a fost adaugat la enginul HalfLife si anume 'sv_downloadurl' . Acesta permite specificarea unei alte locatii de descarcare a resurselor. In fisierul server.cfg din folderul cstrike al serverului dvs. de cs va trebui introdusa urmatoarea linie:
Cod:
sv_downloadurl "http://server.de.cs/files/"
* server.de.cs = este defapt adresa IP a serverului tau.
Exemplu:
Cod:
sv_downloadurl "http://86.55.123.123/files/"
Dimensiunea maxima a sv_downloadurl este 127 de caractere.
Bafta!